Bläddra

Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här

Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här
Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.

Läs mer
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.

Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.