Bläddra

Konsten att lyckas med Social Selling, från likes till affärer

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Köp här

Konsten att lyckas med Social Selling, från likes till affärer

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Köp här
Denna bok är skriven för alla säljare som vill lära sig använda Social Selling i sitt säljarbete. Bokens Social Selling metod ger en högre hitrate, kortare säljprocesser och fler inkommande leads. "Konsten att lyckas med Social Selling ” är speciellt skriven för att använda Social Selling på Linkedin. Boken beskriver hur du når fram med ditt budskap, expanderar ditt nätverk och skapa affärer med hjälp av Social Selling. I boken finns mallar för att skriva kontaktförfrågningar, boka möten och planera dina säljkampanjer samt ett test på din Social Selling förmåga. Innehåll: – Social Selling-metoden för lösningsförsäljning. – Bygg upp ditt förtroendekapital. – Expandera ditt nätverk. – Nå fram med ditt säljbudskap. – Boka kundmöten med Linkedin. – Skapa inkommande förfrågningar med Linkedin. – Skapa säljplaner för kampanjer på Linkedin – Samverka med ditt team. – Få in Linkedin i din vardag. Boken innehåller 68 exempel på framgångsrika Social Selling-insatser. Jens Edgren har utbildat säljare i 30 år och är en av Sveriges mest erfarna säljutbildare. Han är certifierad instruktör i säljmetoden Solution Selling och jobbar globalt med börsnoterade företag. Han är författare till de omtyckta böckerna ”Lösningsförsäljning” och ”Konsten att boka kundmöten”.