Smakprov.se | På bokens sida

« föregående 1 2 3 4

Employer branding : så bygger arbetsgivare...

Hur gör man för att bli en attraktiv arbetsgivare, med ett varumärke som människor vill leva och utveckla? Hur gör man det på en spelplan som kräver helt nya beteenden och...

Consumer Behavior - Classical and Contemporary...

Consumer Behavior: Classical and Contemporary Perspectives provides a basic understanding of the subject of consumer behavior. A better understanding in terms of why and how people consume is...

Konsumentbeteende : klassiska & samtida...

I Konsumentbeteende – klassiska och samtida perspektiv ges en grundläggande förståelse för ämnet konsumentbeteende. Kunskap om varför och på vilket sätt människor konsumerar är av...

Attraktiva platser bortom urbanisering och...

Urbanisering är en mångfacetterad process som omfattar befolknings­struktur, företagande, myndighetslokalisering, handel, medie­bevakning, kulturliv och kommunal service. Allt detta urbaniseras...

Boken om ekonomistyrning

Denna bok ger en bred introduktion till ämnet ekonomistyrning. Boken speglar ekonomistyrningens relevans för dagens organisationer inom näringsliv, offentlig sektor och civilsamhälle....

90-talister - som medborgare, medarbetare och...

Finns det något som är så centralt i våra tankemönster som generationsbeteende och generationsskillnader? Hur ofta skyller vi inte andras och egna misstag på för hög eller för låg ålder?...

Läs ett smakprov här

Förlag: Studentlitteratur AB

Utgivningsår: 2016

Författare: Anders Parment,

Hållbar marknadsföring : hur sociala,...

Hur kan man som konsument, företagsledare eller student leva och få sina behov tillfredsställda utan att äventyra kommande generationers möjligheter att tillfredsställa sina behov? ...

Marknadsföring - Vetenskap och praktik

Marknadsföring har alltid spelat en stor roll i samhället. Men spelplanen har förändrats och i dag har marknadsföring fått en delvis ny innebörd. Det har tillkommit nya dimensioner, såsom...

Sustainable marketing

How can we as consumers, company leaders or students have our needs met without adventuring the possibilities of future generations having their needs met? During recent years, the interest in...

Marketing Beyond the Textbook - Emerging...

Contemporary markets are subject to fierce competition as the result of digitization, social media, and increasingly powerful and demanding consumers that force organizations to develop an array of...
« föregående 1 2 3 4
/* */