Bläddra
Sökresultat för Kotler... Rensa filter?

av:Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment, Mikael Ottosson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här

Isbn: 9781782731764

Utgivningsår:20130601

Utgivare: Academic Imports Sweden AB

Mediatyp: BC

av:Philip Kotler

80 begrepp som du behöver kunna! Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den. Kotler…
Köp här

Isbn: 9789172411043

Utgivningsår:20030630

Utgivare: Optimal Förlag

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9780787996918

Utgivningsår:20080930

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

av:Stig G Johansson, Carl Norrbom

Kategorier: Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Detta är en studieguide till den tionde upplagan (millennieupplagan) av Kotlers klassiska lärobok i marknadsföring. Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till…
Köp här

Isbn: 9789127081192

Utgivningsår:20000830

Utgivare: Natur & Kultur Akademisk

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9780470598825

Utgivningsår:20100630

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

av:Philip Kotler

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Create market value through innovative customer connections and engagement. Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. covers a wide range of theoretical concepts and practical issues, accurately reflecting the fast-moving pace of marketing in the modern world. Ideal for both undergraduate and…
Köp här

Isbn: 9781292269566

Utgivningsår:20191121

Utgivare: Pearson Education

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9780470821329

Utgivningsår:20061231

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

av:Philip Kotler

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Marknadsfoering: Teori och tillampningar utgoer en utmarkt och uppskattad introduktion till marknadsfoeringsomradet. Boken utgar fran Kotlers och Armstrongs teori- och modellvarld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsfoerare varlden oever anvander som utgangspunkt foer marknadsfoeringsbeslut.
Köp här

Isbn: 9781292404530

Utgivningsår:20220428

Utgivare: Pearson Education

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9780787909123

Utgivningsår:19980430

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9781119341208

Utgivningsår:20170131

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9780471268673

Utgivningsår:20030331

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9780471455165

Utgivningsår:20030930

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9780471476115

Utgivningsår:20041231

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

av:Christer Asplund, Jacob Ikkala, Philip Kotler,

Kategorier: Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Professionella platsledare skapar lokal och regional tillväxt. I den första boken om de europeiska platsledarnas betydelse, ger Christer Asplund konkreta råd från 35 års internationellt arbete med att utveckla vinnande regioner och städer. Boken publiceras i en dramatisk tid för Europa när den egna platsens ekonomiska…
Köp här

Isbn: 9789170032967

Utgivningsår:20111010

Utgivare: Infotain & Infobooks Sweden

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9780471646563

Utgivningsår:20040831

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

av:Philip Kotler, Fernando Trias de Bes

Nytt sätt att marknadsföra! Philip Kotler, modern marknadsförings ”grå eminens”, har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide. Lateral marknadsföring…
Köp här

Isbn: 9789172411104

Utgivningsår:20031231

Utgivare: Optimal Förlag

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9780471650225

Utgivningsår:20040430

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

av:Philip Kotler

Marknadsföring fungerar inte längre Den här författaren behöver ingen närmare presentation för en ledningsgrupp värd sitt salt. Phil Kotler är legenden som står för några av vår tids klassiker inom marknadsföring. Men världen växer, varumärken blir globala och marknadsföringen har spårat ur. Kotlers senaste bok är…
Köp här

Isbn: 9789172411173

Utgivningsår:20040630

Utgivare: Optimal Förlag

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9780471846659

Utgivningsår:20000831

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB