Sökresultat för Kreafon...
Rensa filter?
Kategorier: Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Informationsteknik Internetmarknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Här är boken som lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. En av Sveriges mest lästa och citerade böcker i sin genre, full av tips för dig som vill dra nytta av sociala medier, som företag och i din yrkesrollen.
Om man på riktigt bryr sig om vad kunderna tycker, så är ett…
Kategorier: Kommunikationsvetenskap Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Tvärvetenskap
Det sägs att ungefär fyra miljoner svenskar finns på Facebook. Vi håller på att lära oss hur man ska vara social på internet, i det som brukar kallas för sociala medier. Men hur gör man och vad behöver man tänka på när man sätter igång?
Det här är en praktisk handbok i hur man använder sociala medier. Boken ger dig…
Facebook funkar inte, säger man. Men är det verkligen Facebook som är problemet?
Den här boken visar hur du gör dina sociala medier till effektiva kommunikationskanaler med hjälp av genomtänkt och smart innehåll. För att stärka varumärket, skapa dialog, nå ut med nyheter och sälja mera.
Här får du verktygen som hjälper…
Kategorier: Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Guider och tjänster på nätet Industrier och branscher Informationsteknik Media-, underhållnings-, informations- och kommunikationsbranschen Sociala medier
Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar?
Nya Tiders…
Kategorier: Affärskommunikation Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Guider och tjänster på nätet Informationsteknik Sociala medier
Detta är en guide för dig som arbetar med sociala medier och kundtjänst i digitala kanaler, på ett företag eller i en offentlig verksamhet.
Säkerligen har du mött både glada och mindre roliga kommentarer i sociala medier. Kanske ett och annat troll. Det är inte alltid lätt att svara!
Låt denna guide bli en ständig…
Denna övningsbok är ett komplement till boken Innehållsstrategi för Sociala Medier. Steg för steg får du hjälp att utveckla en egen innehållsstrategi med siktet inställt på dina verksamhetsmål.
Du får en praktisk fördjupning i temamodellen, innehållsmatriser, publiceringsscheman med mera. Övningar hjälper dig att göra…
Kategorier: Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Guider och tjänster på nätet Industrier och branscher Informationsteknik Media-, underhållnings-, informations- och kommunikationsbranschen Sociala medier
Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar?
Nya Tiders…
Denna övningsbok är ett komplement till boken Innehållsstrategi för Sociala Medier. Steg för steg får du hjälp att utveckla en egen innehållsstrategi med siktet inställt på dina affärsmål och ett starkare varumärke.
Du får en praktisk fördjupning i temamodellen, innehållsmatriser, publiceringsscheman med mera. Övningar…
Kategorier: Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Informationsteknik Internetmarknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Bloggar, Twitter, Facebook, wikis, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan företag och organisationer dra nytta av dem för PR, varumärkesbyggande, reklam och annan kommunikation?
På ett lättbegripligt sätt ger boken en introduktion i de sociala mediernas värld och nya sätt att kommunicera i en tid då…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Internetmarknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Bloggar, Facebook, Twitter, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan de användas för marknadsföring och kommunikation? Vad krävs för att komma igång och vilka fallgropar bör du undvika?
Det här är en av Sveriges mest lästa och citerade böcker om sociala medier. Boken har lotsat hundratals, kanske…