Bläddra
Sökresultat för Kreafon... Rensa filter?

av:Lena Leigert

Kategorier: Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Informationsteknik Internetmarknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Här är boken som lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. En av Sveriges mest lästa och citerade böcker i sin genre, full av tips för dig som vill dra nytta av sociala medier, som företag och i din yrkesrollen. Om man på riktigt bryr sig om vad kunderna tycker, så är ett…
Köp här

Isbn: 9789197981729

Utgivningsår:20131101

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: BC

av:Lena Carlsson

Kategorier: Kommunikationsvetenskap Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Tvärvetenskap
Det sägs att ungefär fyra miljoner svenskar finns på Facebook. Vi håller på att lära oss hur man ska vara social på internet, i det som brukar kallas för sociala medier. Men hur gör man och vad behöver man tänka på när man sätter igång? Det här är en praktisk handbok i hur man använder sociala medier. Boken ger dig…
Köp här

Isbn: 9789163353222

Utgivningsår:20101211

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: BC

av:Lena Leigert

Kategorier: Digital livsstil Guider och tjänster på nätet Informationsteknik Sociala medier
Facebook funkar inte, säger man. Men är det verkligen Facebook som är problemet? Den här boken visar hur du gör dina sociala medier till effektiva kommunikationskanaler med hjälp av genomtänkt och smart innehåll. För att stärka varumärket, skapa dialog, nå ut med nyheter och sälja mera. Här får du verktygen som hjälper…
Köp här

Isbn: 9789197981743

Utgivningsår:20150121

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: BC

av:Lena Carlsson

Kategorier: Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Guider och tjänster på nätet Industrier och branscher Informationsteknik Media-, underhållnings-, informations- och kommunikationsbranschen Sociala medier
Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar? Nya Tiders…
Köp här

Isbn: 9789197981705

Utgivningsår:20120120

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: BC

av:Lena Leigert

Kategorier: Affärskommunikation Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Guider och tjänster på nätet Informationsteknik Sociala medier
Detta är en guide för dig som arbetar med sociala medier och kundtjänst i digitala kanaler, på ett företag eller i en offentlig verksamhet. Säkerligen har du mött både glada och mindre roliga kommentarer i sociala medier. Kanske ett och annat troll. Det är inte alltid lätt att svara! Låt denna guide bli en ständig…
Köp här

Isbn: 9789197981774

Utgivningsår:20161212

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: BC

av:Lena Leigert

Kategorier: Digital livsstil Guider och tjänster på nätet Informationsteknik Sociala medier
Denna övningsbok är ett komplement till boken Innehållsstrategi för Sociala Medier. Steg för steg får du hjälp att utveckla en egen innehållsstrategi med siktet inställt på dina verksamhetsmål. Du får en praktisk fördjupning i temamodellen, innehållsmatriser, publiceringsscheman med mera. Övningar hjälper dig att göra…
Köp här

Isbn: 9789197981767

Utgivningsår:20150121

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: BC

av:Lena Carlsson

Kategorier: Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Guider och tjänster på nätet Industrier och branscher Informationsteknik Media-, underhållnings-, informations- och kommunikationsbranschen Sociala medier
Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar? Nya Tiders…
Köp här

Isbn: 9789197981736

Utgivningsår:20130211

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: EA

av:Lena Leigert

Kategorier: Digital livsstil Guider och tjänster på nätet Informationsteknik Sociala medier
Denna övningsbok är ett komplement till boken Innehållsstrategi för Sociala Medier. Steg för steg får du hjälp att utveckla en egen innehållsstrategi med siktet inställt på dina affärsmål och ett starkare varumärke. Du får en praktisk fördjupning i temamodellen, innehållsmatriser, publiceringsscheman med mera. Övningar…
Utgått

Isbn: 9789197981750

Utgivningsår:20150121

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: BC

av:Lena Carlsson

Kategorier: Digital livsstil Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Informationsteknik Internetmarknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Bloggar, Twitter, Facebook, wikis, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan företag och organisationer dra nytta av dem för PR, varumärkesbyggande, reklam och annan kommunikation? På ett lättbegripligt sätt ger boken en introduktion i de sociala mediernas värld och nya sätt att kommunicera i en tid då…
Köp här

Isbn: 9789163353215

Utgivningsår:20090918

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: BC

av:Lena carlsson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Internetmarknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Bloggar, Facebook, Twitter, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan de användas för marknadsföring och kommunikation? Vad krävs för att komma igång och vilka fallgropar bör du undvika? Det här är en av Sveriges mest lästa och citerade böcker om sociala medier. Boken har lotsat hundratals, kanske…
Köp här

Isbn: 9789197981712

Utgivningsår:20121211

Utgivare: Kreafon

Mediatyp: EA