Bläddra

Mun till mun – marknadsföring via referenser

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Köp här

Mun till mun – marknadsföring via referenser

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Köp här
I boken Mun till Mun - marknadsföring via referenser beskriver den amerikanske bestsellerförfattaren Ivan R Misner, grundare till affärsnätverket BNI, hur du genom att odla goda affärsrelationer får fler referenser och bygger en stabil grund för din affärsverksamhet. Mun till mun är en handbok i hur du blir mästare på marknadsföring via referenser. Referensmarknadsföring handlar inte om snabba pengar, och det är ingen genväg till att bli rik. Men att utveckla ett program för detta är ett mycket kostnadseffektivt sätt att skapa fler affärer. Boken Mun till mun beskriver tillvägagångssättet på ett pedagogiskt och fängslande sätt. Den amerikanska förlagan, The World’s best known marketing Secret, gavs ut första gången år 1994. Nu ges den ut på svenska som andra utgåva i Soderpalm Publishings nya bokserie Stjärnbildning. Ur förordet av Gunnar Selheden, vd för BNI Norden: "Med en strukturerad plan för referensmarknadsföring gör du dussintals människor till säljare för ditt företag. En strukturerad plan för referensmarknadsföring ökar också din personliga effektivitet."