Bläddra

Service för framgång

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Köp här

Service för framgång

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Köp här
En lättläst bok och ett konkret utbildningsmaterial som för ut servicetänkandet till alla medarbetare i organisationen. Den förmedlar kunskap om service och visar praktiska handlings- och arbetssätt som ska ge varaktiga förändringar. Innehållet är uppbyggt kring 10 grundläggande punkter för att få alla delar i organisationen serviceinriktade och skapa ett servicemedvetande bland alla medarbetare.

Läs mer
En lättläst bok och ett konkret utbildningsmaterial som för ut servicetänkandet till alla medarbetare i organisationen.
Den förmedlar kunskap om service och visar praktiska handlings- och arbetssätt som ska ge varaktiga förändringar.
Innehållet är uppbyggt kring tio grundläggande punkter för att få alla delar i organisationen serviceinriktade och skapa ett servicemedvetande bland alla medarbetare.
Till varje avsnitt finns arbetsuppgifter med förslag till aktiviteter och tillämpningar i den egna organisationen.