 
		Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
	Kategorier: 		Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management		Entreprenörskap		Företagsekonomi och management		Försäljning och marknadsföring		Varumärken
Den här boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Den handlar om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en bransch, och kanske en hel värld. Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden och bjuder på en djupdykning i konsumtionskultur, framgångsrika sociala karriärer och digitala äventyr bland modeliten.
Karin Winroth är docent i företagsekonomi och intresserar sig för varumärken och konsumtionsmönster för att uttrycka sin identitet.
 
				 
							
						 
							
						 
							
						 
							
						 
							
						