Bläddra

Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Entreprenörskap Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Varumärken
Köp här

Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Entreprenörskap Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Varumärken
Köp här

Den här boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Den handlar om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en bransch, och kanske en hel värld. Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden och bjuder på en djupdykning i konsumtionskultur, framgångsrika sociala karriärer och digitala äventyr bland modeliten.

Karin Winroth är docent i företagsekonomi och intresserar sig för varumärken och konsumtionsmönster för att uttrycka sin identitet.