Bläddra

Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Internetmarknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden

Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Internetmarknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Köp här
I boken ”Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis” får du tips om hur du skickar ut effektiva e-brev, tipsbrev eller nyhetsbrev som ger resultat, hur du skapar din egen sändlista, varför det lönar sig att ge bort gratis och hur du kan samarbeta så att alla tjänar på det. Holger Wästlund, som skrivit boken, har i olika roller själv använt sig av och även sett hur andra prövat alla möjliga marknadsföringsåtgärder. En del har misslyckats, andra har varit succéer och åter andra har han sett hur man genom att pröva sig fram efter många misstag fått de ursprungliga idéerna att fungera genom ”trial and error”. Holger Wästlund hoppas att du slipper gå igenom alla de prövningar som andra tvingats till. Han beskriver i boken vad som lyckats och rakt på sak. I boken får du tips om hur du får maximal nytta av din blogg som marknadsföringsverktyg, hur du kan agera på Facebook, Linkedin, Twitter och andra sociala medier. Du får ytterligare 40 sätt att marknadsföra dig gratis, du får tips om hur du får ditt företag att växa med gratis marknadsföring och hur du hittar nya spännande och lönsamma områden att satsa på.