Bläddra
Sökresultat för Bo Melin... Rensa filter?

av:Bo Melin, Tommy Falonius

Kategorier: Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
”Konsten att sälja sin själ” vänder sig till ägare, styrelser, företagsledningar och medarbetare som har kontakt med marknaden. Boken erbjuder en uppsättning praktiska verktyg och handfasta råd kring hur man använder företagets identitet och varumärke för att utveckla sin verksamhet. Författarna vet av egen erfarenhet…
Köp här

Isbn: 9789189153646

Utgivningsår:20240805

Utgivare: Vulkan

Mediatyp: BC

av:Kristina Palm, Lars Ivarsson, Lena Abrahamsson, Gunnar Aronsson, Annica Asp, Jonas Axelsson, Ann Bergman, Gunnar Gillberg, Lars Hansen, Carin Håkansta, Jan Johansson, Jan Ch Karlsson, Britt-Inger Keisu, Lena Lid Falkman, Felix Lundmark, Robert MacKenzie, Miguel Martinez Lucio, Bo Melin, Jan Moren, Calle Rosengren, Christer Sandahl, Poja Shams, Teresa Söderhjelm, Annika Vänje

Kategorier: Arbetsmarknadsrelationer och arbetarskydd Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Hälso- och säkerhetsfrågor Industrier och branscher Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap Sociala och etiska frågor Sociala prognoser och framtidsstudier Sociologi Sociologi och antropologi Sociologi: arbete och arbetskraft
Framtiden är något som de flesta av oss förhåller oss till, mer eller mindre medvetet varje dag. Vi gör planer för den nära framtiden och har större drömmar om en framtid som ligger längre bort i tiden. Med den här boken vill vi få dig som är intresserad av arbetslivet och speciellt arbetsvillkor och arbetsmiljö att…
Köp här

Isbn: 9789144153100

Utgivningsår:20220505

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Bo Melin, Tommy Falonius

Kategorier: Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
”Konsten att sälja sin själ” vänder sig till ägare, styrelser, företagsledningar och medarbetare som har kontakt med marknaden. Boken erbjuder en uppsättning praktiska verktyg och handfasta råd kring hur man använder företagets identitet och varumärke för att utveckla sin verksamhet. Författarna vet av egen erfarenhet…
Köp här

Isbn: 9789181004823

Utgivningsår:20240806

Utgivare: Bookea

Mediatyp: EA