Sökresultat för Christian Grönroos...
Rensa filter?
av:Christian Grönroos
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Management och företagsledning Management: ledarskap och motivation
Alla företag, oberoende av om kärnan i deras erbjudanden är tjänster eller varor, råkar i dag ut för servicekonkurrens, där förmågan att hantera tjänstekomponenterna i erbjudandena är nyckeln till framgång.
I denna aktualiserade och utökade upplaga av Service management och marknadsföring behandlas serviceperspektivet…
Isbn: 9789147112425
Utgivningsår:20151113
Utgivare: Liber
Mediatyp: BC
av:Christian Grönroos
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Kan man marknadsföra tjänster på samma sätt som varor? Nej, det krävs ett helt annat, relationsinriktat synsätt, menar författaren. Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster.
Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett…
av:Christian Grönroos
Topp 40 just nu!
Richard B. Pelzer
Jeremy Black, Philip Bobbitt, Michael Broers, Roger Crowley, Gregory Feifer, Noah Feldman, Jonathan Fenby, David Frum, Gabriel Gorodetsky, Peter Heather, Josef Joffe, Anna-Lena Laurén, John H. Maurer, Sean McMeekin, Walter Russell Mead, Richard Miles, Fraser Nelson, Richard Overy, Lincoln Paine, Andrew Preston, Morris Rossabi, Charly Salonius-Pasternak, Norman Stone, Barry Strauss, Mikael Wigell
Mia Fernando, Sofie Twal Hedman
Läs ett smakprov!
Susanna Lundell, Pernilla Rönnlid
Tony Flygare, Daniel Nilsson-Padilla
Läs ett smakprov!