Bläddra
Sökresultat för Henrik Uggla... Rensa filter?
Köp här

Isbn: 9789152353776

Utgivningsår: 20180601

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789152360101

Utgivningsår: 20200810

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789152334072

Utgivningsår: 20160607

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789152349588

Utgivningsår: 20170731

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av: Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Reklam och annonsering
Synen på varumärkessamarbeten har förändrats. Det som för tio år sedan sågs som en marknadsföringstaktik har idag blivit ett etablerat strategiverktyg i varumärkets totala portföljstrategi. Samarbeten ses idag ofta som en snabbare väg till marknaden och som ett alternativ till direkta varumärkesutvidgningar.I takt med…
Köp här

Isbn: 9789147098712

Utgivningsår: 20130118

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789152356517

Utgivningsår: 20190702

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789152347706

Utgivningsår: 20180625

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av: Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Varumärken
Framgångsrika artister, skådespelare, fotbollsspelare och konstnärer bygger ofta sina varumärken med mer begåvning och mer substans än vad den bästa av varumärkesplattformar kan leverera. Samtidigt ska man inte förringa värdet av strategiskt tänkande. Precis som en grupp medarbetare kan samlas och formulera en tro på…
Köp här

Isbn: 9789144086743

Utgivningsår: 20130702

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789147061617

Utgivningsår: 20010118

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av: Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Allt fler företag bygger sin affärsutveckling kring redan etablerade varumärken som får bära upp nya produkter, så kallad Brand Extension.Läs merEn mängd internationella studier har sökt efter de faktorer som främjar en lyckad varumärkesutvidgning. Boken presenterar de viktigaste resultaten från dessa studier och ger…
Köp här

Isbn: 9789147072019

Utgivningsår: 20021210

Utgivare: Liber

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9789186460976

Utgivningsår: 20040515

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BB

av: Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Varumärken
Organisation av varumärken ger ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer. Boken är avsedd för kurser i marknadsföring och management, samt för alla de yrkesgrupper (marknadsförare,…
Köp här

Isbn: 9789147115150

Utgivningsår: 20150331

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av: Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Företagsstrategi
Det handlar inte längre om att ensidigt bygga starka varumärken, utan om att prioritera mellan olika marknader, varumärken och positioner. Att förstå portföljstrategi medför goda förutsättningar att integrera varumärkesstrategin med affärsstrategin och att möta nya marknadsmöjligheter med större öppenhet.Läs merPå…
Köp här

Isbn: 9789147114344

Utgivningsår: 20140905

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av: Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Ambitionen med Marknadsföring i verkligheten är att erbjuda någonting annat än en konventionell marknadsföringsbok. Boken bygger uteslutande på marknadsföring och marknadsaktiviteter som har inträffat och erbjuder en unik kombination av teori och praktik. Ett antal verkliga marknadsföringscase med innehållsmässig djup…
Köp här

Isbn: 9789144070513

Utgivningsår: 20110509

Utgivare: Studentlitteratur

Mediatyp: BC