Bläddra

Talarkokboken I: att tala så att andra vill lyssna

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management

Talarkokboken I: att tala så att andra vill lyssna

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här
Allt fler yrken och uppdrag kräver att man ska kunna ­presentera ­saker för andra. Och i takt med att information blir alltmer tillgänglig ökar kraven på att en presentation ska vara mer än bara informationsöverföring – lyssnarna vill möta en människa. Kanske är du en skicklig talare som vill slipa på d­etaljerna eller i början av din talarbana. Du är kanske ledare, ekonom, ingenjör, chef, forskare, föreningsaktiv, utbildare, projektledare, advokat, administratör, läkare, säljare, marknadsförare, konsult eller lärare. Talarkokboken är skriven till alla som vill lära sig att tala så att andra vill lyssna.

Talarkokboken är en praktisk handbok i presentationsteknik och systerbok till den prisbelönta Möteskokboken, som vann Svenska Publishing-Priset i läromedelsklassen.

Här kan du läsa ett utdrag ur Talarkokboken 1.