Bläddra

Kundservice

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här

Kundservice

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här

 

Kundservice

Boken som förbättrar ditt möte med kunden och ökar försäljningen! Du får konkreta tips till hur du genomför ett bra möte med kunden som ger bättre kundupplevelse och också klirr i din kassa!

Exempel på innehåll:

  • Hur ni skapar er egen definition av kudmötet
  • Säg hej och sälj mer till kunden
  • Vårda kontakten med kunderna. Vad vill kunden egentligen ha? Sambandet mellan behovsanalys och få nöjda kunder genom att ställa rätt frågor
  • "En perfekt testfas" - hur säljaren får kunden att känna sig bekväm i provrummet
  • Merförsäljnig och exempel på lämpliga säljfraser
  • Kassa-tillfälle och ett snyggt avslut
  • Totalintrycket och hur det lokala ledarskapet påverkar både kund och säljare

Till all avsnitt finns exempel på bra fraser, övingsupgifter att applicera i praktiken.

Vem har nytta av Kudservice?
Alla som arbtarmed kudmöte och/eller ledarskap i butik.