 
		Nå ut och engagera! : strategier för marknadsföring av bibliotek
Nå ut och engagera! : strategier för marknadsföring av bibliotek
	Kategorier: 		Biblioteks- och informationsservice		Biblioteks- och informationsvetenskap, museivetenskap		Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management		Företagsekonomi och management		Försäljning och marknadsföring		Internetmarknadsföring		Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap
Den här handboken är skriven för bibliotek som vill utveckla sin marknadsföring och besvarar frågor som: På vilket sätt kan sociala medier och mer traditionella kanaler användas tillsammans? Och hur kan bibliotek använda humor i sin marknadsföring?
Nå ut och engagera! riktar sig både till dig som redan arbetar med marknadsföring och till dig som är nybörjare på området. Här presenteras konkreta och aktuella tips och råd.
Malin Utter är universitetsadjunkt vid Bibliotekshögskolan i Borås. Hon undervisar bland annat om marknadsföring av bibliotek och har en bred erfarenhet av biblioteksarbete. Malin Utter har arbetat inom folk-, skol- och forskningsbibliotek och har tidigare skrivit Syns vi? Hörs vi? på BTJ Förlag.
 
				 
							
						 
							
						 
							
						 
							
						 
							
						