Bläddra
Sökresultat för Christina Öberg... Rensa filter?

av:Christina Öberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Den här boken börjar där många böcker i företagsekonomi slutar: i de ekonomiska rapporterna och företagets nyckeltal. Som undertiteln antyder fokuserar Bättre ekonomi på analys för klokare beslutsfattande i ekonomifrågor.Boken förespråkar aktiv ekonomisk analys och handlar om att lära sig bemästra företagets ekonomi,…
Köp här

Isbn: 9789144079769

Utgivningsår:20120711

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Per Frankelius, Charlotte Norrman, Anders Parment, Christina Öberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Marknadsföring har alltid spelat en stor roll i samhället. Men spelplanen har förändrats och i dag har marknadsföring fått en delvis ny innebörd. Det har tillkommit nya dimensioner, såsom ekologisk och social hållbarhet, som företag måste förhålla sig till. Den här boken innehåller inte bara grund­stenarna i ämnet,…
Köp här

Isbn: 9789144105277

Utgivningsår:20150812

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Petra Kjellner, Ulf Kvarnmalm, Sanna Nova Emilia, Ewa Wallén, Mikael Häggström, Iréne Svensson Räisänen, Henry Bronett, Lotta Tanner, Teddy Donobauer, Liza Björkdotter, Pirjo Holmström, Monika Jaktlund, Nils Mohlin, Christina Eilefors, Lena Ulrica Rann-Uhlin, Mischa Krylov, Pauline Viklund, Roland CH Johansson, Anna Maris, Jane Hansson, Else Cederborg, Micheles Kindh, Susanne Löfgren, Claus Ekström, Mayvor Tjärnberg, Annika Andelin, Eva-Lotte Wajner, Erika Chotai, Mats Brahm, Madlén Hjelmroth, Christina Hägglund, Rebeka Sallova, Sara Risberg, Simon Olofsson, Jeanette Andersson, Britt-Marie Karlsson, Ulla Friberg, Ulf Erixon, Gunilla Wahlsten, Sylvia Stöhr, Marita Lamminmäki, Ingrid Heldt, Stefan Wallner, Ingrid Hoffman Sey, Cleas Delavie, Susi Rosenburg, Carola Lind, Ida Löfgren, Marcus Malmsten, Cornelia Södergren, Agnes Scott, Rolf Åström, Camilla Kronholm, Marie Fridlund Andersson, Pernilla Eliasson, Sara Ask, Lennart Länk, Anna Esmeralda Zattberg, Lena Johansson, Cristina Santos, Ida Stridsberg, Pernilla Lindgren, Yasmine Tingwall, Robban Björkdahl, Gudrun Allvin, Lisa Törnebohm, Ulrika M Lindgren, Maria Martensson, Leonard Zdybal, Karin Edvall, Samuel Dante, Ewa Ärlebrant, Berit Gabrielsson, Gunnel Saric, Anna Back, Eleonora Christoffersén Börjesson, Christina Öberg, Åsa Tova Berg, Jan-Erik Ullström, Sandrine Betanzo, Cina Andersson, Maria Silvia, Liljan Liljekvist, Malin Wahlstedt, Karin Blatand, Marie Kössler, Kerstin Järvinen, Fredrik Lindskog, Charlotta Rodéhn, Yohanna Liedefors, Chales Palmell, Niklas Liden, Ewa J Sundberg, Caroline Rogby, Josephine Gudinius, Erik Hall, Tinah Vanderpuije, Birgitta Sandblom, Marie Ahlström, Annette Gustavsson, Malin Moblad, Alfrida Thulin, Rose-Marie Leo, DominiQue NVC Costa, Alexandra Rydholm, Conny Knutsson, Teodora Pasca, Oliver Parland, Jenny Svenssen, Eva Numminen, Tom Frost, Anna Harrbäcken, Sofia Vales

Kategorier: Erotik Skönlitteratur
Den här boken handlar om kärlek sedd genom 113 människors ögon, med förord av Stefan Whilde. Boken är den andra i en quadrologi som kulturgruppen Whildeanska hösten skriver tillsammans. Whildeanska hösten finns på Facebook och är idag en folkrörelse med fler än 1500 medlemmar spridda över hela Sverige och i våra…
Köp här

Isbn: 9789187679117

Utgivningsår:20140412

Utgivare: Notis Förlag

Mediatyp: BC

av:Petra Nordberg, Christina Öberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i…
Köp här

Isbn: 9789147113026

Utgivningsår:20170309

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Christina Öberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Nyckeltal – verktyg för att analysera, påverka och utveckla verksam­heter handlar om nyckeltal i olika former. Boken fokuserar inte enbart på hur ­standardiserade nyckeltal beräknas utan tar upp hur nyckeltal kan och bör an­passas, hur egna nyckeltal kan konstrueras utifrån verksamhetsbehov och hur nyckeltal bör och…
Köp här

Isbn: 9789144107929

Utgivningsår:20170807

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC