Bläddra

IT-kartan : kartan, verkligheten och framgångsrik IT-kommunikation

Kategorier: Arkiv, bevarande och digitalisering Biblioteks- och informationsvetenskap, museivetenskap Datornätverk och kommunikation Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Informationsteknik Management och företagsledning Management: särskilda områden Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap
Köp här

IT-kartan : kartan, verkligheten och framgångsrik IT-kommunikation

Kategorier: Arkiv, bevarande och digitalisering Biblioteks- och informationsvetenskap, museivetenskap Datornätverk och kommunikation Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Informationsteknik Management och företagsledning Management: särskilda områden Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap
Köp här
IT-kartan Kartan, verkligheten och framgångsrik IT-kommunikation En guidebok i modernt och värdeskapande förändringsarbete inom IT, digitalisering, strategi- och affärsutveckling. För vd, IT-chef, CIO, ledningsgrupp, styrgrupp eller styrelse som har bestämt sig för att förändra Du ska läsa den här boken om du -Ansvarar för IT och vill kommunicera enklare och bättre med din vd, lednings- eller styrgrupp -Är vd, och vill att din IT-organisation ska kommunicera enklare och bättre med dig och att ledningsgruppen ska kunna ha en bättre diskussion om det som ibland kan uppfattas som svåra frågor -Vill få en IT- och processutvecklingsverktygslåda som är enkel att arbeta med och som fungerar -Vill få utmanande frågor om digitalisering, organisations-, strategi- och affärsutveckling -Vill börja en förändringsresa och få saker gjorda Lars Franzon har lång erfarenhet av ekonomi, strategi och IT i internationell miljö och är grundare och vd av Findistra Management AB som, bland annat, arbetar med de verktyg som beskrivs i boken. Bolagsnamnet Findistra är en sammanslagning av FINans, DIgitalsering och STRAtegi. Om du har synpunkter, frågor kommentarer eller vill börja jobba med verktygen; hör då gärna av dig.