Bläddra
Sökresultat för Marcus Gianneschi... Rensa filter?

av: Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Sean Duffy, Karin M. Ekström, Marcus Gianneschi, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson, Christian Koch, Peter Svensson, Sofia Ulver

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Brand Theories offers a multifaceted understanding of brands and branding. The purpose of the book is to provide the reader with a more advanced knowledge, by treating brands and branding from three different perspectives: a brand management perspective, a consumer perspective, and a critical perspective. By allowing…
Köp här

Isbn: 9789144116242

Utgivningsår: 20170515

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av: Oskar Broberg, Marcus Gianneschi, Sverker Jonsson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Reklam och annonsering Varumärken
En bok om hur en del av Sveriges ekonomi förändrades under 1900-talets sista årtionden och början på 2000-talet. Utgångspunkt för berättelsen tas i en radikal omvandlingsprocess i gränslandet mellan massmedia och reklam, vilket orienterar vår historieskrivning mot reklammarknadernas moderna historia 1975-2012.…
Köp här

Isbn: 9789175042978

Utgivningsår: 20160913

Utgivare: Dialogos Förlag

Mediatyp: BB

av: Marie Norin, Agri Ismaîl, Erik Andersson, Oskar Broberg, Marcus Gianneschi, Bengt Larsson, Orsi Husz, Jane Pettersson, Claes Ohlsson, Jenny Andersson, John Lapidus, Magnus Haglund, Helena Fagertun, Shabane Barot, Patricia Lorenzoni, Henrik Jung

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Nationalekonomi Populärekonomi
I Ord&Bild nr 2 -16 försöker vi med hjälp av såväl samhällsvetare som konstnärer förstå hur vardagslivet under de senaste decennierna har flätats samman med den globala ekonomin på ett sätt som kommit att kallas finansialisering. I numret finns också Marit Kaplas reportageintervju från nobelpristagaren i…
Köp här

Isbn: 9789188287007

Utgivningsår: 20160601

Utgivare: Ord&Bild

Mediatyp: BF