Bläddra
Sökresultat för Tommy Borglund... Rensa filter?

av: Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Lin Lerpold, Sara Nordbrand, Emma Sjöström, Susanne Sweet, Karolina Windell

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Hållbar utveckling för företag
Köp här

Isbn: 9789152340455

Utgivningsår: 20170627

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av: Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Lin Lerpold, Sara Nordbrand, Emma Sjöström, Susanne Sweet, Karolina Windell

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här

Isbn: 9789152350461

Utgivningsår: 20171026

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av: Matilda Ardenfors, Tommy Borglund, Niklas Egels-Zandén, Magnus Frostenson, Staffan Furusten, Markus Kallifatides, Sabine Walter, Andreas Werr

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
CSR, företags sociala ansvarstagande, har blivit ett populärt koncept i företagsvärlden. Denna bok behandlar CSR som en managementidé, det vill säga som ett redskap för verksamhetsstyrning. Boken visar att CSR har mycket gemensamt med andra populära managementidéer – lean production, total quality management,…
Köp här

Isbn: 9789144068794

Utgivningsår: 20110823

Utgivare: Studentlitteratur

Mediatyp: BC

av: Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Lin Lerpold, Sara Nordbrand, Emma Sjöström, Susanne Sweet, Karolina Windell

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här

Isbn: 9789152304778

Utgivningsår: 20120807

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789152339398

Utgivningsår: 20170601

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av: Tommy Borglund, Hans De Geer, Mats Hallvarsson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Boken utgår från en såväl teoretisk som praktiskt förankrad genomgång av vad CSR (Corporate Social Resonsibility) är, och hur det idag används som ett värdeskapande verktyg av allt fler företag. I boken redogör också företrädare för flera stora svenska företag hur de arbetar med frågan, inte minst ur ett kommunikativt…
Köp här

Isbn: 9789172276161

Utgivningsår: 20081222

Utgivare: Norstedts Akademiska Förlag

Mediatyp: BC

av: Tommy Borglund, Martin Ahlquist

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
En växande skara journalister bevakar ekonominyheter, dvs. företag, marknad, börsen och samhällsekonomin. Hittills har det funnits väldigt lite skrivet om hur man ska arbeta med ekonomijournalistik, men nu kommer äntligen boken som talar om hur man gör. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i…
Köp här

Isbn: 9789172274730

Utgivningsår: 20060209

Utgivare: Norstedts Akademiska Förlag

Mediatyp: BB